Facebook oglaševanje

Domov / Facebook oglaševanje

Učinek takoj

Več strank

Aktivno trženje

Statistika

Facebook Ads

Facebook  OGLAŠEVANJE

Facebook oglaševanje pričnemo, da za vas pripravimo Facebook kampanje, oglasne skupine in Facebook oglase. Pripravljene oglase vam pošljemo v pregled, po vaši potrditvi oglaševanje aktiviramo, kar pomeni, da se vaši oglasi že začnejo prikazovati na Facebook omrežju.

Ko je Facebook oglaševanje aktivirano, vaša ciljna skupina lahko že v naslednjih minutah vidi vaše oglase. Dejstvo je, da prej, kot Facebook oglaševanje začnete, prej boste dobili tudi nove stranke.

Povečanje obiska
  • VEČJI OBISK

POVEČANJE OBISKA

Če vaše podjetje še vedno ni uporabilo te marketinške strategije potem je čas da le tega tudi uporabite. Ne glede ali ste z SEO optimizacijo na iskalnikih uvrščeni visoko in imate vložek tudi v Google oglaševanje, to lahko pomeni, da lahko število potencialnih strank tudi potrojite!

FB statistika
  • STATISTIKA

NATANČNA STATISTIKA

Facebook oglaševanje ima prednost, da je vsaka interakcija vaše ciljne publike z vašimi Facebook oglasi natančno merljiva. S pomočjo Facebook oglaševanja in Facebook Pixla naberemo ogromno količino podatkov, ki jih lahko uporabimo za izboljševanje Facebook oglaševanja.

 

ALI ŽELITE ZAČETI S SVOJO PRVO FACEBOOK KAMPANJO?

Naši partnerji

Naše področje je precej široko: oblikovanje, grafika, oglaševanje, razvoj…

Naš največji partner Krio Vital in največji Center za revitalizacijo v Sloveniji! Obiščite www.kriovital.si

Pogovorimo se

O vašem naslednjem ali obstoječem projektu

ZAČNIMO Z FACEBOOK OGLAŠEVANJEM

Hitro in enostavno

KONTAKTIRAJTE NAS


Pišite nam na info@digitalnet.si, pokličite nas na
070 233 077 ali izpolnite spodnji kontaktni obrazec.

V kratkem času vas bomo kontaktirali, odgovorili na vsa vaša vprašanja, se pogovorili o vaših željah in skupaj našli rešitev, ki bo ustrezala vašim pričakovanjim.

PRIPRAVIMO PONUDBO

Na podlagi analize trga pripravimo strategijo oglaševanja s proračunom.oglaševanje Facebook oglaševanje integriramo v strategijo.

USTVARIMO KAMPANJO

Ustvarimo oglaševalski račun, ciljne skupine in začetne oglase.

IZBOLJŠEVANJE KAMPANJE

Na podlagi analiz podatkov kampanjo redno izboljšujemo.

Kontaktni obrazec

    POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

    Kako začeti z oglaševanjem na Facebook omrežju?

    Facebook je najbolj popularno družbeno omrežje. Tekom svojega obstoja je zbral velike količine podatkov, kar mu je omogočilo, da se je razvil tudi v oglaševalsko platformo. Facebook oglaševanje je oblika plačanih promocijskih objav, ki merijo na točno določene ciljne skupine.

    Ko Facebook oglaševanje aktiviramo, lahko vaša ciljna skupina že istega trenutka vidi vaš oglas. Velika prednost Facebook oglaševanja je v takojšnjem učinku tako kot Google Ads, kar pomeni tudi povečanje obiska. Facebook oglaševanje v primerjavi z Google oglaševanjem je tudi primernejše za oglaševanje novih nepoznanih izdelkov. Cenik facebook oglaševanja je odvisen od vašega načrta in vložka.

    Facebook oglaševanja so opredeljene ciljne skupine, te omogočajo, da “nagovarimo” stranke, v katerih vidimo največji potencial. Potrebno je pripraviti Facebook kampanje, oglasne skupine in oglase ter jih aktivirati, da se začnejo takoj prikazovati ciljni skupini. Kreativnost oglasov je tudi pomembna in le te je treba redno tudi menjati.

    Nasveti za facebook oglaševanje:

    Kot vsaka druga vrsta oglaševanja, tako tudi Facebook oglaševanje zahteva določen vložek za željene rezultate in deluje odlično v kombinaciji z drugimi vrstami oglaševanja. Če se poslužujete Facebook oglaševanja uporabite dobre fotografije in videoposnetke, saj boste s tem pritegnili pozornost.

    Po želji! Vsaka oglaševalska akcija zahteva analizo trga in ciljne publike. Na podlagi te analize in vaše storitve, ki jo želite oglaševati so odločite za Google ali Facebook oglaševanje. Pri Google oglaševanju priporočamo ljudem, ki se že aktivno zanimajo za vašo storitev, Facebook oglaševanje pa je bolj primerno takrat, ko potencialnim strankam želite le predstaviti vašo storitev in se za njo aktivno še ne zanimajo.